Sabtu, 12 April 2014

the benefits of lemon water for weight loss

the benefits of lemon water for weight loss آب لیمو شناخته شده است که به روح و روان و همچنین غلبه بر برخی از مشکلات و سلامت پوست . لیمو سرشار از اسید سیتریک است که خوب است برای پوست است. علاوه بر این، چندین مزایای دیگر از آشامیدنی لیمو می شود، مانند کاهش وزن ، تهوع، و تمیز کردن خاک در معده شما وجود دارد. به این منظور، لیمو مصرف هر روز صبح نشان داد که اثر حداکثر . در اینجا از مزایای نوشیدن لیمو هر روز صبح می باشد.

1 . از دست دادن وزن
این یکی از مزایای از زنان که ترجیح داده نوشیدن آب لیمو است . صبح روز هم خوب است قبل از بدن غذا مصرف می کند. برای حداکثر نتایج ، جلوگیری از اضافه کردن دیوانه و نوشیدنی با آب گرم .

2 . حذف مواد سمی در بدن
همانطور که از آسمان پررنگ نقل ، صبح وقت خوبی است تا از شر مواد سمی در بدن خلاص شوید. محتوای آب لیمو می تواند کمک به غلبه بر مواد شیمیایی و سموم است که بدن آسیب برساند.

3 . هضم راه اندازی
نوشیدن آب لیمو در صبح می تواند تولید آنزیم افزایش می دهد. آب لیمو خواهد ادرار کردن و پاک کردن کلیه را افزایش دهد. لیمو همچنین پروتئین و مسدود هضم غذا کمک کند. برای کسانی از شما که دفع مدفوع سخت ، نوشیدن لیمو هر روز صبح می تواند به شما کمک کند آنها فائق آید.

4 . رفع مشکل تنفسی
آب لیمو یک درمان طبیعی برای درمان سرفه است . علاوه بر این، آب لیمو گرم می تواند مشکلات تنفسی مانند تنگی آزار دهنده غلبه بر . برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی ها، آب لیمو می تواند یک درمان طبیعی .

5 . روشن پوست
به نظر می رسد که نه تنها سالم اما لیمو نیز پوست روشن . نوشیدن آب لیمو گرم به طور منظم هر روز صبح می تواند پوست را به تدریج روشن .

6 . علیه نفس بد
راه قدرتمند برای غلبه بر بوی بد دهان پس از بیدار شدن به نوشیدن آب لیمو مخلوط با آب گرم است. علاوه بر مبارزه با بوی بد دهان ، آب لیمو باعث کاهش درد دندان و تمیز کردن خاک در آن است.

7 . غلبه بر تهوع
هنگامی که بیماری صبحگاهی احساس می کند مانند یک زن باردار می تواند با فشار آب لیمو درمان می شود. سعی کنید یک لیوان آب لیمو گرم برای درمان طعم .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar